Skogsfen

Alla inlägg den 13 april 2013

Av skogsfen - 13 april 2013 09:04

   De här små Amanoräkorna köpte jag för att tillsätta något nytt i akvariet nu när det var så fint i ordning. Jag var och kikade till dem flera gånger och allt verkade frid och fröjd. Så började jag tycka att de andra fiskarna uppförde sig konstigt liksom skyggade igen. Då sätter jag handen mot rutan och ve och fasa känner att det är alldeles för kallt, kollar tempen 19,5 åååå. Doppvärmaren har pajat, jag tog den som var i det andra akvariet så att jag skulle få upp värmen fort. Körde i ilfart till Zoo-affären som inte ligger nästgårds precis. Så nu har ordningen återställts.  Sen tillbaka samma väg ungefär för ett jobbpass.


När jag kom hem i går kväll så hade BOKEN kommit, Tack spanaren ska bli så spännande att läsa. Jag kommer att skriva mer sedan men just nu vill jag ha upplevelsen för mig själv.

Hoppas alla har fått sina böcker och kan börja sin läsning och kanske upptäcka en ny författare. Man förlorar ju inget med detta, du ger och du får.

 

Fotot på räkorna tog jag i går och de sitter kvar där än, hoppas de inte dör av chocken med temperaturfallet, de hade ju alldeles nyss bytt boplats med.

 

Kramar från Skogsfen.

 

 

Ett ord på vägen: Det du tar på dig måste du slutföra, hur jobbigt det än blir. 


Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards