Skogsfen

Alla inlägg den 2 september 2013

Av skogsfen - 2 september 2013 10:06

Hej på er!!!

 

Om  fjorton dagar är det husvagnsmässa i Jönköping. Då kommer gubben och jag springa runt och se vad vi ska satsa på i nästa vagn.

Jag vet att när vi är där är jag ett lätt offer för en försäljare. Klart man vill ha det, och det, och allt som man ser.

Men sen vet jag att när vi är ute med vår nuvarande vagn så är jag jättenöjd. Den är inte toppenmodern men den är mysig. Vi har vad som behövs....men ändå så vet jag att jag kommer att falla pladask för någon där. Och då tar jag den drömmen med hem och suger på den karamellen ett tag. Visst är det gott att ha drömmar.

 

Sen kommer nästa mässa den har jag besökt i många år och längtar alltid efter den. Bokmässan 2013 - Goteborg.com  Jag älskar att gå omkring där och se alla dessa böcker, lyssna och känna och vara där. Det kryllar av författare en del trevligare än andra men så är det ju i verkliga livet med. 

Sen kan man få deras autograf med en personlig hälsning om man köper deras bok.

Jag hoppas få se Bosse Lindén med sin Solveig, hoppas du är där. Din bok "Mina fotsteg i ditt hjärta" skulle göra succé där.

Vi tar vår husvagn med oss och myser på camping hela denna helg...och då vet jag att jag är hur nöjd som helst. Husvagn, gubbe, och bokmässa, kan inte bli bättre.

 

I går var min man och jag på en liten runda i svampskogen. Det har varit dåligt med svamp runt om här i år. Men i går fick vi ihop lite på vår lilla tripp. Vi gick mest ut för att få lite luft efter denna trista vecka.

Resultatet blev detta

 

 

 

Äntligen säger jag har svampen kommit, nu blir det lägre turer.

 

Ha det gott i höstvädret.

Kramisar.

  

Ett ord på vägen: Gå en svampkurs om du inte kan svamp, då blir hösten underbar.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards