Skogsfen

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av skogsfen - 3 juni 2015 11:14

Jag kommer att ta en lång paus nu, ja ni märker nog ingen skillnad för jag har ju redan varit borta så mycket. Men det är annat som drar mer nu.

Min mamma är sämre vill tillbringa mer tid med henne nu. Mina barnbarn särskilt det yngsta behöver mig, pga att mamman (min dotter) jobbar obekväma tider och är ensamstående. Det blir långa dagar för en 6-åring på dagis och jag försöker korta ner dem för henne. Sen har min man blivit lite krasslig och vi vill ta vara på sommaren så mycket vi kan. Vi fick en tankeställare och en påminnelse om att, vi är inte odödliga. Nu hoppas jag ju förstås att vi har många år kvar att njuta av livet, men man ska ta vara på det man har och prioritera så man mår bra.

 

Till er alla lev och njut av livet så som ni tycker det är njutbart. Ni har alla givit mig många fina saker som jag bär med mig, många saker som ni själva inte har en aning om. Så är det här på blogglandia här ger vi av oss själva och delar sorg och glädje. Jag avslutar inte min blogg men jag trycker på paus. Ha nu en riktigt skön sommar så hörs vi kanske till hösten eller någon annan gång.

 

Slutar med några ord som mitt barnbarn sa. Hon hade vid ett tillfälle här hittar stresskulor som jag köp på en marknad och de stod och dammade på ett ställe. Efter detta så dammade jag av den och ställde dem på en byrå. Nästa gång hon kom så hittade hon dem inte utan hon kom farande med andan i halsen, - mormor, mormor var har du dina bråttomkulor.  Nu står de framme och påminner om att man ska ta det lagom bråttom.

 

 

Kram till er alla från Skogsfen.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards