Skogsfen

Direktlänk till inlägg 4 april 2013

Kvällsrodnad.

Av skogsfen - 4 april 2013 09:17

 

I måndagskväll när jag körde hem efter jobbet så var himlen så här tjusigt röd.

Jag stannade och njöt av sådespelet som försvann så fort

att jag knappt hann ta ett kort.

 

Otroligt vackert och njutbart

fick mitt sinne och hjärta i

rätt balans igen.

 

Kram från Skogsfen.

  

 

Ett ord på vägen: Stanna upp se dig omkring, allt finns där om du vill se det.

 
 
Spanaren

Spanaren

4 april 2013 09:31

Vacker bild!
Ja naturen läker och tur att vi har allt fint att titta på. Dessutom är det gratis. Gå och krama ett träd också/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen

skogsfen

4 april 2013 09:43

Vet du det är en skogsfès(blev konstig utan apostrof);) arbete, att krama träd. Finns inte ett träd runt om här som inte fått en kram.
Men himlen var rödare när jag stannade och försvann så fort hann nästan inte ta kortet.
Kram från Skogsfen.

 
Ingen bild

Bosse Lidén

4 april 2013 11:23

Mums!
Jag är svag för den typen av bilder. Gillar även dina ord på vägen.

skogsfen

4 april 2013 11:45

Jag kan aldrig motstå en solens upp eller nedgång...en stund för återhämtning.
Kul du gillar mina ord.
Kram från Skogsfen.

 
primrose

primrose

4 april 2013 12:04

Sitter här och ler, härligt att få se samma vackra himmel som du fick njuta av! Visst blir man glad.
Bra att kunna fota också, har ingen mobil, och har inte kameran med hela tiden, vilket jag borde.
Ha det fint, KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

skogsfen

4 april 2013 14:30

Ibland behöver man inte någon kamera utan man tar kort med hjärtat.
Kram från Skogsfen.

 
Spanaren

Spanaren

4 april 2013 13:36

Så underbart att min fina Skogsfé kramar träd *tummen upp*
Vet att när himlen är så där fin så syns det inte riktigt så bra i kameran, men fint är det på båda vis/kram

http://spanaren55.bloggplatsen

skogsfen

4 april 2013 14:35

Ja ju mer jag lär om mig själv förstår jag att namnet på min blogg är perfekt...:) Jag stavade fen fel första gången jag skrev och sen har det fått hänga med. ;)
Kram från Skogsfen.

 
TantGlad

TantGlad

4 april 2013 16:32

Jättevacker bild du tagit. Sen ditt ordspråk längst ner var och så bra och sanna.
Ha en jättefin torsdag.
Varm kram från mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

skogsfen

4 april 2013 18:08

Roligt att du gillar mina ord på vägen. Äskar färger på himlen. :)
Kram tillbaka / Skogsfen.

 
Helena

Helena

4 april 2013 19:14

Så vacker himlen kan vara och träden ser nästan ut att brinna.
Kram ♥
Hade nästan liknande slutord på min blogg idag, ser jag =)

http://nasseman.bloggo.nu

skogsfen

4 april 2013 21:05

Ja visst var det vackert.
ska kika in till dig med. Kram från Skogsfen.

 
Agneta

Agneta

4 april 2013 20:20

Det är så där alldeles kolossalt vemodigt vackert som det bara kan vara på våren och på hösten! Tänk att du tog dig tid och stannade, det är beundransvärt!
Agneta kram

http://www.snackskalsdalen.blogspot.com

skogsfen

4 april 2013 21:07

Det är alldeles för vackert för att inte förevigas, kan inte låta bli helt enkelt.
Kram från Skogsfen.

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

4 april 2013 22:00

Så otroligt vackert foto från solnedgången
sol-nedgångar och uppgångar kan vara bedövande vackra
kramar

http://ingermaryissa.bloggo.nu

skogsfen

5 april 2013 16:32

Ja det tycker jag med.
Kram från Skogsfen.

 
Ruth

Ruth

4 april 2013 23:01

Aftonsolen är så vacker, kan vara rena konstverken. Har fotat så många fina solnedgångar här uppe vid stugan dem förtrollar mig alltid, ibland ser det ut som lågor på himmeln.
Tack för ett vackert foto.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

skogsfen

5 april 2013 16:34

Ja naturen är ett enda stort konstverk.
Kram från Skogsfen.

 
tulipaner

tulipaner

5 april 2013 18:56

Jätte vacker bild! Det så man skulle velat se den själv och njuta!

hoppas allt är bra /kram

http://tulipaner

skogsfen

6 april 2013 08:05

Det kommer fler sådana kvällar då kan du njuta.
Kram från Skogsfen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards