Skogsfen

Alla inlägg den 21 december 2012

Av skogsfen - 21 december 2012 10:08

Hej på er!

Jag väntar hem min son idag. Han kör från Stockholm, väntan är dubbel känner stor glädje att han kommer men är orolig för resan. De sa just på TV-en att i dag är värsta otursdagen i jultrafiken.

Går här och pyntar lite, granen är klädd (plastgranen) den blev fin. Ja, jag har köpt plastgran i år trodde aldrig att jag skulle göra detta. Men nu är det gjort. Har heltäckningsmatta och suger barr hela året. Tror jag kan hitta barr från förra julen fortfarande.

Grilljerat skinkan doften sprider sig i huset. Ska också göra ostbollar såg Ernst göra dessa och tyckte det såg gott ut. Ernst skulle jag vilja ha här hemma en dag och få lära mig en del av allt han kan. Jag tycker han är så mysig, han tycker som jag om det skogen och naturen ger. Ha, ha, vilken motsägelse efter plastgranen. Men man dödar ju dessa granar, ett litet försvar.

Kramar från Skogsfen.

  

Ett ord på vägen: Om du verkligen vill något så be om det, i ditt hjärta, och du kommer att uppnå det du bad om.



Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards