Skogsfen

Direktlänk till inlägg 10 januari 2014

I går var första dagen på mitt nya liv...

Av skogsfen - 10 januari 2014 10:48

Hej på er!

 

Ja i går var första dagen som jag skulle jobbat men var ledig för att jag gått ner i tid, underbart. Inser mer och mer att det var ett bra val. Och för att riktigt poengtera att något nytt är på G så fick frissan fria händer här är resultatet.   

 


Sen var det dax för första gympan kl halv åtta på kvällen, ja det märktes att det var länge sedan för kroppen ville liksom inte böja och hoppa och vrida som förr. Men det var otroligt skönt efteråt. Så jag längtar tills nästa gång. 

 

Kram på er från Skogsfen.

  

Ett ord på vägen: Livet är inte dagar som gått utan dagar man minns. (okänd)

 
 
primrose

primrose

10 januari 2014 11:23

Snygg i håret och ledig ja det är skönt att jobba mindre kan jag tänka mig!
Bra för kropp o hälsa, varför jäkta fram , det finns ju mycket kul att hitta på ändå, tid som man bestämmer själv.
Så sant ordspråk!
Ha det riktigt fint nu, jag lät frissan bestämma en gång! Hade inte samma tur som du, fy vad jag vantrivdes!,-)
Mysig Helg! KRAM från mig Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

skogsfen

10 januari 2014 12:19

Nej jag blev nöjd, kanske lite för rött om man lyfter på håret....men varför ska jag göra det ;)
Idag rör jag mig lite saktare än vanligt men det kunde varit värre.
Just nu faller det snö utanför mitt fönster och jag blir såååå glad.
Kramis.

 
Spanaren

Spanaren

10 januari 2014 12:40

Nytt år, nya tag, ny frisyr och nya utmaningar.
Jag hör hur du trivs med allt ... med andra ord ... rätt val blev det till slut. Ha en bra fredag kära goa du/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

12 januari 2014 10:03

Ja du vad skönt det är. Ja tycker jag är ledig såååå länge och ofta. Ska jobba mån sen är jag ledig tis, ons, jobbar tor, fre, ledig lör, sön. WOW.
Kramis.

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

10 januari 2014 14:00

Visst känns det skönt när man gjort val som man mår bra av.
och så fin du blev i håret efter besöket hos frissan
kram tillbaks

http://ingermaryissa.bloggo.nu

skogsfen

12 januari 2014 10:04

Kul med något nytt, trivs med det också.
Kramar från Skogsfen.

 
Ingen bild

tulipaner

10 januari 2014 20:26

vad snygg du blev!! super!
ja ,nu vet man inte vad som händer med denna pingla,så härligt och läsa hur du går på gympa och längtar till nästa gång,så positivt,blir glad:)/kram

skogsfen

12 januari 2014 10:09

Ja nu börjar mitt nya liv, och då ska jag göra det bästa av det.
Kramis.

 
Ingen bild

Lynx63

11 januari 2014 20:29

Ja så stilig du blev, så härligt med gymnastik.
Man känner sig så fri efter, sen då alla leder har vaknat efter 1-2 vk. Ja då flyger man fram :)

Tusen tack för dina ord hos mig, ha en fin helg och var rädd om dig.
Kram kram :)

skogsfen

12 januari 2014 10:10

Ja vi får se hur mina leder mår om ett tag.....super tror jag.
Kramis.

 
Lotta

Lotta

12 januari 2014 12:15

Snyggt! Du passar jättebra i din frisyr och färg.
Duktig du är som gympar, ger hälsa kraft och mod :-)
Solen tittar fram hos mig idag! Underbart!

Ha en finfin fortsättning på dagen :-)

Kramen

http://www.tankarombilder.blogg.se

skogsfen

12 januari 2014 15:22

Tack du, jag trivs med håret och gympan.
Här regna det men nu snöar det och har blivit lite kallare. Så nu hoppas vi på lite vinter.
Kramis från Skogsfen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards