Skogsfen

Alla inlägg den 15 november 2012

Av skogsfen - 15 november 2012 08:48

Hej på er!

I går var jag och fotade mina ögonbottnar?!?! Ja, det är klart att man har en botten, men i ögonen har jag inte tänkt på det så som att man hade en botten. Vilka stora pupiller man får av dropparna, såg nästan ingen iris alls. Såg gjorde jag nästan inte heller, allt var suddigt fick inte köra bil. Så igår åkte jag buss det har jag inte gjort på många år men det var jätteskönt att bara sitta och få bli transporterad dit man ville (nästan). Sen gick jag på stan och virrade några timmar för jag skulle träffa en väninna som jag skulle få åka med hem sen. Det blev dyrt, naturligtvis så hittade jag lite kläder och det var inte fel för jag behövde det också. Sen åt vi en god middag och pratade av oss.

  

Ha det gott önskar Skogsfen

  

 

Ett ord på vägen: Glöm inte att skratt är smärtlindring.


Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards