Skogsfen

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

Neråt igen....

Av skogsfen - 25 mars 2013 06:41

Ja så går det neråt igen trots semlan i onsdags  Klart jag blir glad när jag nu ställde mig på vågen och 0,7 kg borta. Hinner nog inte kika in hos er i dag för det blir jobb och sen ska jag handla en present och sen blir det kalas igen. Men så är ju livet och jag är en del av det och kommer att vara det resten av mitt liv. Så då måste jag kunna hantera detta med. Och vikten har gått åt rätt håll hela tiden bara stått still ett tag. 

Kramar från Skogsfen   

  

Ett ord på vägen: Ingen annan kan säga hur DU ska leva, det kan bara DU.  

 
 
Spanaren

Spanaren

25 mars 2013 07:32

Grattis till att du tappade lite av din vikt där du springer fram i livet *ler* Var bara mellan varven och skriv bara när du har tid och det känns rätt. Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

26 mars 2013 09:12

Tack vännen för dit stöd. Jag lyder dig och skriver när jag har tid nu. Mamma är prioriterad.
Kram från Skogsfen.

 
tulipaner

tulipaner

25 mars 2013 16:15

Men se där ,neråt är ju tummen upp,du fixar det!
hur mycket har du tänkt gå ner?
Trevligt med kalas,man ska leva sitt liv som man mår bra av ,och umgås med vänner är ju jätte positivt!
Ha det så trevligt!

http://tulipaner

skogsfen

26 mars 2013 09:16

Jag tar 5 kg i taget så får vi se varje hg ner är positivt.
Ja kalas kan man inte undvara ;)
Igår blev det våfflor och tårta.
Kram från Skogsfen.

 
TantGlad

TantGlad

25 mars 2013 20:41

Du behöver inte känna att du måste kika in hos oss. Nu kikar jag in hos dig vännen. Jag önskar dig allt gott och en fin kväll.
Kramen från TantGlad/annechristine.

http://TantGlad.bloggo.nu

skogsfen

26 mars 2013 09:17

Tack Tant Glad jag gör så. Kramar från Skogsfen.

 
Ingen bild

Bosse Lidén

25 mars 2013 20:57

Jag uppskattar verkligen dina ord på vägen. :)
Det är väl bra att vågen är snäll och sänker siffrorna. Snart ska du i sommarkläderna igen. Eller vårkläderna först. Det känns som det är väldigt långt dit. Med snö vi har kvar i Ystad. Det finns inget att göra åt det men jag vill så hemskt gärna ha bort snön från stränderna.
Kram

skogsfen

26 mars 2013 09:24

Tack Bosse för dina vänliga ord, de värmer. (i kylan);)
Jag måste gå ner för jag har ett knä som är opererat, har alltså protes. Det sliter för mycket på det och på hela kroppen föresten, så nu gäller det att härda ut. Och bonus blir då snyggare kläder. ;)
Nu vill vi ha vår, snön ligger kvar här med och svinkallt om nätterna -15 grader hade vi gårnatt.
Kram från Skogsfen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards