Skogsfen

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av skogsfen - 28 augusti 2013 13:52

Halllååå världen...finns ni kvar?


Jag har legat nerbäddad i några dagar och inte haft en aning om vad som händer. Har inte varit det minsta intresserad av det heller. En förkylning slog benen av mig i helgen slutförde jobbet men sen var det stopp. Söndag eftermiddag och fram till nu har jag mest legat i dvala. Börjar känna livslusten återvända nu men tänker vara hemma veckan ut. Är det inte typiskt att jag dessutom har tagit på mig ett extra pass, som jag nu får dåligt samvete för.  När jag ringde bemanningen i dag så sa den snälla människan -sjuk herregud det kan du ju inte rå för. Nej det kan man inte men jag vet att de får ett hel.... att skaffa en ersättare. För just detta denna gång kommer att bli svårt. Hon som har det från början är långtidssjukskriven. De andra som kan har andra pass. Sen så är det lite knepigt just på denna arbetsplats, inte vem som helst kan gå in. SÅ jag VET att JAG rörde till det för dem. Och det gör att jag känner dåligt samvete fast jag vet att jag inte behöver.

Det är allt jag tyar just nu....kram på er och ha det så bra tills vi hörs.

   Kramar från Skogsfen. 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards