Skogsfen

Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av skogsfen - 5 augusti 2014 10:55



Den här boken läste jag på min semester i husvagnen de där dagarna som jag låg själv på Öland. Jag sträckläste den, den katten är väldigt speciell och det är hans husse också.

Efter den läsningen så tror jag ännu mer på "när du är redo så dyker mästaren upp" Katten finns på You Tube med.

 

 

Två ensamma olyckliga varelser som fann varandra i rätt ögonblick...som magi.

Han räddade katten från döden och katten räddade honom från knarket. En bok om villkorslös kärlek och om meningen med livet.

 

Kram på er från Skogsfen.

 



Han ser katten som kändis och sig själv som tar hand om en kändis.

Fortfarande ödmjuk efter  succéboken.


Kram igen från Skogsfen. 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards