Skogsfen

Direktlänk till inlägg 14 februari 2013

Nu har jag gjort en förändring....ser ni den.

Av skogsfen - 14 februari 2013 10:12


Vänser, höger, höger, vänster????

Ja, det är den stora frågan. Under några dagar har jag studerat era bloggar och kommit på något. De flesta av er har presentationen och hela raddan av info på höger sida. Så då tänkte jag att det är kanske lättare för ögat på något vis, kanske vår hjärna vill ha det så. Så nu har jag lagt mitt till häger med.

Vad tycker ni, spelar det någon roll?

Eller finns det en "bästa" sida?

Kramar på alla hjärtans dag till er alla.

  

Från Skogsfen.

Ett ord på vägen: Det är inte målet utan vägen som är mödan värd. (Karin Boye)

 
 
Spanaren

Spanaren

14 februari 2013 11:12

Vänster heller högerblogg ... spelar roll för mig för det är hjrätevärmen som räknas *ler*

En go hjärtekram till dig idag och hela året ut och så vidare år från år/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

14 februari 2013 13:03

Ja men man vet ju inte...hjärnan är ju som den är ;) Men hjärtat är ju som det är kramar i massor till dig med i dag.
Från Skogsfen. *kram*

 
Ingen bild

Bosse Lidén

14 februari 2013 11:22

Kul! Jag högg redan på rubriken. Trodde du menade att något hänt på din Header. Min hjärna tänkte. En ängel mer eller mindre? Vilken fattas? Kims lek som den hette när jag jobbade som frtidspedagog.
På Wordpress fick jag aldrig välja sida. Men du har rätt. Den ligger nog till höger på alla ställen jag besökt. Måste säga att jag valde rätt bloggställe i somras som är helt reklamfri och är ren på andra sätt också. Jag kikade runt och jämförde. Som nu. Nej! Jag ska inte köpa kvinnokläder. Mitt öga störs av att det rör sig till höger på sidan. Är rädd för att jag trycker av misstag på någon kontaktannons.
Karin B diktade många visdomsord.
Kram tillbaks.

skogsfen

14 februari 2013 13:08

Kul lek där fick man ett tips, tackar;) Men kan det vara så att texten kommer en bit från reklamen på höger sid, och det gör att det inte är så oroligt.
Ha en fin alla hjärtans dag, kram Skogsfen

 
Sanna

Sanna

14 februari 2013 13:16

Andras bloggar spelar mindre roll hur jag läser men i min egen vill jag kunna läsa i mitten på skärmen och till höger har jag som dig nu spalterna och på andra sidan ligger mina bokmärken varför nu texten också ligger helt i mitten.
Precis så som det känns bäst att läsa. Ska jag vara ärlig så har jag redan glömt hur du hade det men det här känns jättebra för mig. :)

Massa kramar och ha en goer "alla hjärtans dag" också! /S

http://www.sancha.bloggplatsen.se

skogsfen

14 februari 2013 15:35

Ja så är det nog vi bara läser det som står...och det är ju det som är viktigast.
Kram, kram från Skogsfen.

 
Ruth

Ruth

14 februari 2013 15:00

Det har nog ingen betydelse om sidospalten är på höger eller vänster sida, känns bara lite kul att förändra lite för en själv, andra tänker nog inte på det.
Ha en toppenfin dag ”denna alla ♥-ans dag”
Hjärtekramen till dig !

http://bernamis.bloggplatsen.se

skogsfen

14 februari 2013 15:26

Kram, kram...bra att det inte spelar någon roll.
Kram igen från Skogsfen.

 
Helena

Helena

14 februari 2013 17:00

har inte tänkt på det. Spelar kanske ingen större roll..
Ha en bra ♥-dag.
Kram

http://nasseman.bloggo.nu

skogsfen

14 februari 2013 17:02

Du med ha den bra alla hjärtans dag

 
TantGlad

TantGlad

14 februari 2013 17:34

Hej kära skogsfen. Ja nu såg jag det. Men i min berättarblogg bustanten på bloggplatsen har jag om mig på vänstersida. Fast i TantGlads blir det på höger sida, och höger trivs jag bättre med och jag vet inte varför. Kanske för jag är högerhänt? hihihi.

Jag har en vän som jag brukar gå ut och gå med, och då måste jag ALLTID gå till vänster om henne och hon till höger om mig. Vi känner det blir fel annars. Lite knäppt va? hehe.

Ha en fin Allahjärtans dag och KRAM!

http://TantGlad.blogg.nu

skogsfen

14 februari 2013 22:05

Ha, ha vanans makt är stor.
Kram till dig med...Skogsfen.

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

14 februari 2013 21:46

jo, det är intressant att studera andras bloggar och se hur andra gör.
och ofta får man bra tips och ideér...
och det är trevligt att få läsa lite om personen bakom bloggen
Ska kolla min presentation...
kram till dig också på Alla Hjärtans Dag

http://ingermaryissa.bloggo.nu

skogsfen

14 februari 2013 22:04

Där sa du något ska kolla min presentation med.
Kramar från Skogsfen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards