Skogsfen

Direktlänk till inlägg 15 februari 2013

Glad, så jätteglad.

Av skogsfen - 15 februari 2013 10:43

I går var det alla hjärtans dag, min man och jag brukar inte fira det så där speciellt men iblad så. Jag jobbade kväll och skulle vara hemma vid 20:30-tiden. Men när jag körde hem tänkte jag att JAG skulle överaska min man med blommor och något gott. Körde förbi affären köpte tulpaner och sallad med kyckling. Så när jag ska betala så säger jag, jag tar en triss med. Gubben hade också fixat något gott så lotten glömde jag bort tills i morse....såvid sex-sju i morse kom jag på det. Skrapar och tror inte mina ögon  tittar igen räknar jo, det är tre likadana 10 000...jipppi. Har aldrig hänt förr köper en lott då och då, kanske 5-6 om året småvinnster och ny lott har hänt. Men detta....Wow.


Kramar från en Glad Skogsfe

  

Ett ord på vägen: Ge inte upp plötsligt så händer det.

 
 
Ruth

Ruth

15 februari 2013 11:50

Vilken lycka det blev, 10 000 kr. det var riktigt storslaget GRATTIS ! Vad skall ni göra för dessa, kanske gå ut och äta en god middag med vin? Vi köper ofta trisslotter, men det blir bara småsummor.
Önskar dig allt gott min vän / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se/

skogsfen

15 februari 2013 19:29

Tack blev alldeles paff när jag skrapade...något blir det nog. Vi börjar med champagne. ;)
Kram från Skogsfen.

 
Ingen bild

Bosse Lidén

15 februari 2013 19:08

Jättekul! Stort GRATTIS!!! Sådant där blir jag glad av att läsa. Hitta på något kul för pengarna.
Ha en trevlig helg.

skogsfen

15 februari 2013 19:23

Tack Bosse. Blir så glad av dina ord. Jag har aldrig vunnit något någon gång. Någon sa i dag att det inte va 20 000 kr, nej sa jag jag är jättenöjd och sååå glad för 10 000. Vi ska hitta på något... dricker champagne nu.
Kram från Skogsfen.

 
Spanaren

Spanaren

16 februari 2013 08:30

Men stort GRATTIS till dig *så kul*
Ger du ut någon av dina böcker nu eller ...

Grattis igen min fina vän/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

16 februari 2013 08:41

Tack du vännen, men jag har knappt fattat är bara glad. Tyckte champagne passade....det tyckte gubben med så vi hade två flaskor, ha, ha...en står kvar i kylen.
Kram från Skogsfen.

 
Spanaren

Spanaren

16 februari 2013 08:31

Ps Så kul att lyxa till det med champagne *gillas*

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

16 februari 2013 09:06

Oj så roligt skogsfen att få vinna så pass bra. Grattis säger jag!
Kikar in för att önska dig en jättefin helg!
Kram goa skogsfen från annechristine.

http://TantGlad.bloggo.nu

skogsfen

16 februari 2013 09:48

Kramis, kramis...tack för grattiset.

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

16 februari 2013 14:49

Men vad kul....grattis till lotto-vinsten !
kram

http://ingermaryissa.bloggo.nu

skogsfen

16 februari 2013 14:57

Tack plötsligt så händer det...:):)
Kram från Skogsfen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards