Skogsfen

Alla inlägg den 3 februari 2014

Av skogsfen - 3 februari 2014 09:31

Hej igen!

 

Nu känner jag mig mycket bättre, lite hostar jag fortfarande men det gör inte ont längre.

Har jobbat i helgen och dessutom längre än jag någonsin gjort och sagt att jag skulle göra. 

Söndag från 8:00-20:00 två pass på varann. Min kollega som ville vara ledig för ett barndop, hade ingen som jobbade åt henne, så jag tänkte jag kunde vara lite snäll. Och så visste jag, att jag var ledig sen.....ända till den 11/2, så då går det att kosta på sig att vara lite snäll.

Det är lite konstig också det där med tiden man liksom ställer in sig. Som i går nu så tyckte jag faktiskt inte att det var så långt pass, fast det var dubbelt. Har varit med om motsatsen också då man tänkt tvärt om, varit säker på att det här passet ska nog går fort....och tiden segar sig fram. 

Nej nu ni så hinner jag inte sitta här och svamla ska gå på bloggpromenad, hälsa på vänner och mysa. 

Ha en fin dag kramar från 

Skogsfen.

  

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards