Skogsfen

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av skogsfen - 30 juni 2014 19:01

Hej på er!

 

Allt faller på plats om man bara låter det få verka fritt. Är glad för att jag inte sa upp mig tidigare. För då hade min sista dag varit nu på torsdag, och på fredag är det begravning av min omsorgstagare som jag slutade hos i julas. Det hade jag inte velat skulle bli mitt slut på arbetslivet. Nu blir det inte så, bara för att jag velade hit och dit i våras. Så någon menig med allt är det. Utan nu har jag först semester sen jobbar jag två månader till, sen så    

 

I bland så ser man inte skogen för alla träd...vi har Canal digital en box i köket och en uppe i mysrummet. För några år sen så "uppgraderade" vi oss till HD box både uppe och nere. Vi satte då in en av de gamla boxarna i sovrummet för att titta på film i sängen. Ja åren går och allt slits så nu har fjärrkontrollen till boxen i sovrummet krånglat en tid och för ett par veckor sedan la den av helt. Man har blivit bekväm med, vill inte stiga upp och byta kanal manuellt. Så gubben kikade på Canal digitals hemsida om de hade fjärrkontroller...naturligtvis hade de inte det (de vill sälja nytt paket). Nej jag tyckte det var för mycket pengar då får det vara med bio i sängen.

Men så helt plötsligt kom jag på vi bytte ju två boxar då för några år sedan, och visst det fanns ju en till box som stod där och inget sa.

Så nu har vi bio i sovrummet igen.  Det svåra är att hålla sig vaken när man ligger ner, så ibland så vaknar vi och filmen är slut.  Snopet.

 

Kram på er alla från Skogsfen!

 

 

 

 

 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards